niedziela, 27 maja 2012

Rozdział jedenasty *____*

* Z życia Zayn'a*

  Po godzinie przyszli chłopaki tylko louis znalazł sobię dziewczynę jak to on, a reszta chłopaków przyszła sama.
- Ty tu ciągle siedziałeś i patrzyłeś na nią ? - zapytał Liam.
- Tak, ja ją nadal kocham i zdaje mi się, że Alan jest dziwny, każe jej się całować, a ona tego nie chce.
 Chłopaki usiedli przez 5 minut obok mnie i wpatrywaliśmy się na nich. Potem poszliśmy do KFC coś przekąsić i pogadać. Członkowie zespołu zgodzili się ze mną, że ta sytuacja jest trochę dziwna. Postanowiliśmy przyjrzeć się tej sytuacji. Louis zerwał z dziewczyną  po godzinie chodzenia. Nikt nie wie czemu. Chłopaki chcieli mi pomóc w śledzeniu, ale postanowiłem zrobić to sam, ponieważ nie chciałem ich naranić na niebezbieczeństwo. Liam , Louis, Harry i Niall poszli do domu, a ja zostałem obserwować Oliwię. Zdawało mi się, że Oliwia mnie nie widziała. Kiedy obok nich przeszedłem , aby bliżej przyjżeć się sytuacji, dziewczyna zachowała się całkiem inaczej. Oliwia zaczęła się do niego przytulać i całować jeszcze mocniej. Udawała szczęśliwą, a może był ? Tego nie wiedziałem. Usiadłem na ławce i zadawałem sobie milion pytań. Może ona jest z nim szczęśliwa. Czy ona do mnie wróci ? Czy jest kochana przez Alana ? Czy dobrze się z nim czuje ? Moje myśli przerwał widok pary, która się nie całuje.  Alan nagle wstał i ciągnął Oliwię za sobą. Szarpał ją. Nie wiedziałem co robić. Zaraz była by kłótnia albo szarpanina.
* Z życia Oliwi*
- Alan przestań! Nie ciągnij mnie ! To boli ! -krzyknęłam na chłopaka.
- Idziesz i nie dyskutuj.
 Nie wiedziałam co robić. Chciałam poprosić Zayn'a o pomoc, ale się rozmyśliłam. Ja jednak nie kochałam Alana. On mnie wykorzystywał.
- Dzisiaj wieczorem idziemy do moich kolegów.
- Ale ja dzisiaj nie mogę. - powiedziałam.
- Ale mnie to nie obchodzi. Masz być gotowa na 20.00.
Nie miałam wyjścia, ubrałam się w UBRANIE i o 19.30 mogłam już wychodzić. Miałam jeszcze pół godziny, więc poszłam do łazienki poprawiłam makijaż i jednak zdecydowałam , że pójdę w kucyku.
Kiedy skończyłam poprawki usłyszałam dzwonek do drzwi.
- Ładnie wyglądasz, idziemy skarbie ? - zapytał Alan.
- Tak , możemy iść. - próbowałam udawać szczęśliwą.
Alan zaprowadził mnie do miejsca spotkań jego i kolegów. miejsce to było strasznie okropne. Była to jakaś opuszczona fabryka. W niej znajdowała się zniszczona szara sofa, a przed nią stolik na którym leżały butelki wódki i piwa oraz narkotyki.
- Ciągniesz ? - zapytał mnie Alan.
- Nie dzięki, nie chcę narkotyków. Mogę napić się piwa jedynie.
- Ciągnij i nie gadaj tyle ! - krzyknął na mnie Alan.
 Zaciągnął mnie do jakieś ściany i zawiązał do deski. Zawiązał mi ręce i nogi nie mogłam się ruszać. Otworzył mi buzie na siłę i wrzucił narkotyki, ja je wyplułam wtedy on dał mi liścia w twarz. Próbował zrobić to drugi raz i mu się udało. Połknęłam to. Co chwila nalewali mi wódki i piwa do buzi i kazali pić. Śmiali się ze mnie . Miałam tego dosyć, chciałam wrócić już do domu. Tak pragnęłam, aby cofnąć się w czasie i nie poznać Alana, nie pokłócić się z Zayn'em.

__________________________________________
Trochę inny ten rozdział. Nie jest radosny, ale mam nadzieje, że Wam się mimo to podoba. Zachęcam do komentowania i chciałabym poprosić o to, że jeśli ktoś może zareklamować gdzieś tego bloga to , żeby to zrobił. :* Dziękuje za wszystkie wcześniejsze komentarze i wiem , że kilka osób to czyta. :*


                                  Tańczący Zayn. Nie ma co, ale talent taneczny to on ma . :D 
                                    <3.<3

15 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać nowego<3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie bardzo podoba:):)czekam na następny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet dobrze piszesz tyle ale bardzo krotko robisz tez bledy ortograficzne i w ogole musisz troche popracowac nad pisownia i bardzo takto zajebiszczasto . czekam na nexta . małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejny .;D booski .;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się sposób w jaki piszesz czekam na nn ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!
    Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie:
    www.histories-and-books.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. smutny ale bardzo fajny. Mam nadzieje ze olivia wroci do zeyna

    OdpowiedzUsuń
  9. smutny ale bardzo fajny. Mam nadzieje ze olivia wroci do zeyna

    OdpowiedzUsuń
  10. smutny ale bardzo fajny. Mam nadzieje ze olivia wroci do zeyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Nudyyy... Zrób coś bardziej wciągającego
    Samma

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju zrobiło się strasznie O____o żle zrobiła że zostawiła Zayna ... boże co za ludzie żyją na tym swiecie. zero tolerancji dla kobiet ... na stos z Alanem!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxxx ♥