niedziela, 13 maja 2012

Rozdział 5

  ~~~ Dzień pogrzebu ~~~

 Wstałem bardzo smutny. Dzisiaj miał być pogrzeb mojej mamy. Moja przyrodnia siostra odpisała do mnie, że na pewno będzie i jest jej przykro. A co najważniejsze wiedziała o moim istnieniu. Nie widziała mnie tylko o moja mama jej powiedziała. Ubrałem się w czarny garnitur i ruszyłem w stronę drzwi. Chłopaki szli za mną. Kiedy dojechaliśmy na miejsce było bardzo dużo osób, niektórzy podchodzili do mnie i pocieszali, że będzie dobrze. Ale wcale się tak nie zapowiadało. Na pogrzebie zacząłem trochę płakać, dlatego założyłem okulary. Trochę z tyłu stała ładna dziewczyna. Pod koniec uroczystości podszedłem do dziewczyny i się zapoznaliśmy.
- Cześć, mam na imię Zayn, a ty .?
- Witaj. Ja nazywam się Oliwia. A ciebie znam śpiewasz w zespole One Direction.
Rozmowa była przyjemna. Zaprosiłem dziewczynę na kawę. Dowiedziałem się o niej kilku miłych rzeczy. Mieszka w tym samym mieście co ja i przyjechała tutaj tylko na kilka dni. Rozmowa była taka długa, ale nie zapytałem się kim dla niej była moja mama. Nie widziałem na pogrzebie żadnej młodej dziewczyny, która mogła być moją siostrą. Zawiodłem się na niej. Napisałem jej list z żalem czemu jej nie było. Po kilku dniach przyszedł list z wiadomością, że jednak była na tym pogrzebie. Długo nie chciałem być w moim rodzinnym mieście, ponieważ wszystko przypominało mi mamę. Nie chciałem o niej zapomnieć, ale chciałem już nie plakać i pogodzić się z myślą, że odeszła. W poniedziałek wróciłem do mojego miasta. Było w nim przyjemnie. Znowu zaczęły się koncerty. Oliwia dała mi numer telefonu, dlatego do niej napisałem i powiedziałem, że może przyjść jeden koncert, a ja załatwię jej bilet. Zgodziła się. byłem szczęśliwy. Była to dziewczyna dla mnie. Nadal utrzymywałem kontakt z moją przyrodnią siostrą, była ona bardzo miła. Spotkanie z Oliwią jak zawsze było miłe. Przedstawiłem ją chłopaką. Zgodziła się ze mną chodzić. Potem wszytsko szło już z górki. Był to trochę dziwny miesiąc. Zmarła moja mama,a na jej pogrzebie poznałem dziewczynę mojego życia. Zadzwoniłem do Oliwi i zaprosiłem ją do siebie. Umówiliśmy się na 20:00.  Pobiegłem do sklepu po kwiaty i coś do jedzenia. Usypałem płatki róż dookoła stolika z jedzeniem. Zapaliłem świece i stwierdziłem, że jest bardzo romantycznie. Ubrałem się w KLIKNIJ, ŻEBY ZOBACZYĆ . I czekałem. Równo o 20:00 do moich drzwi zapukała Oliwia. Przywitałem ją całusem w rękę. Zobaczyłem , że aż się zarumieniła.
- Zayn musimy porozmawiać o czymś bardzo ważnym.
- Mów.
- Chodzi o to, że sądze, że nie powinniśmy ze sobą chodzić. No bo ty jesteś gwiazdorem i nie traktujesz związków poważnie, a mi zależy.
- Ale Oliwia. Ja jestem inny. - zacząłem się tłumaczyć.
- Właśnie Zayn, że nie ja już miałam jeden związek z gwiazdorm mówił mi, że mnie kocha , a po tygodniu rzucił mnie dla innej.
- Ale ja naprawdę Cię kocham, wiem że jestem gwiazdorem, ale związki traktuje poważnie. Ja nie rzucam nikogo dla innej. Nie jestem taki. Obiecuje Ci to.
- No nie wiem, muszę się zastanowić. Dziękuje, że to wszystko dla mnie przygotowałeś, ale lepiej będzie jak pójdę do domu. Pa.
- Nic się nie stało. Posprzątam , a i daj znać co do naszego związku.
Chciałem ją pocałować w rękę, ale się nie dała. Zależało mi na niej. Posprzątałe wszystko i usiadłem przed telewizorem . Właśnie trawiłem na wiadomości. Głównym tematem było : '' Czy to nowa dziewczyna Zayn ' na ?! '' . Odpowiedziałem sam do siebie, najprawdopodobniej nie. Posiedziałem jeszcze chwile i popatrzyłem na zdjęcia moje i Oliwi w telewizorze. Znowu zacząłem płakać. Nie trwało. Wstałem z łożka i poszedłem wsiąść prysznic. Ktoś zapukał do drzwi. Zarzuciłe na siebie szlafrok i ruszyłem w stronę wyjścia. W drzwiach stała zapłakana Oliwia, która się na mnie rzuciła.
- Za bardzo Cię Kocham, żeby zostawić. -powiedziała.
Nie wiedziałem co powiedzieć, dlatego ucałowałem ją w czoło. Zaprowadziłem do salonu i powiedziałem, żeby poszła spać. Automatycznie usnęła. Położyłem jej koc i sam poszedłem do oddzielnego pokoju.

_________________________________________________

Ten rozdział na prośbę kilku osób dłuższy. Będę się starała, pisać dłuższe ale nie wiem czy dam rade. :)
Następny rozdział jeśli będzie 10 komentarzy.


                      10komentarzy = następny rozdział

13 komentarzy:

  1. kocham twój blog.
    zapraszam do mnie. ;);*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog !;)I chyba mamy podobne zainteresowania, też chce być wampirem ha ha. Zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny bloog. ! <3 podoba mi się. :D Na pewno będę na niego wpadać. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, lepszego blooga nie widziałam. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada sie fajnie :) czekam na następny :)

    http://needtheonething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny!! normalnie zazdroszczę ci bo ja nie potrafie tak pisać xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy rozdzial coraz blizej :3 A tak w ogole to super zapowiada sie ciekawie <3

    http://drunkonlove1d.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam juz na nowy rodział;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej hej , mam sugestię :) może większe opisy ???

    OdpowiedzUsuń
  11. no tez bym prosiła o większe opisy :P ale żal mi troszeczke Zayna xD same złe rzeczy mu się dzieją! niech ma ta dziewczyne :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxxx ♥