sobota, 5 maja 2012

Prolog.

                                                         -- Z pamiętnika Zayna --


  I się zaczęło. Za namową przyjaciół, poszedłem do X-factor.Mówili, że mam ładny głos, że ładnie śpiewam, ale nie wiedziałem, że dojdzie to do czegoś takiego. Kiedy usłyszałem, że przechodzę do następnego etapu. Ucieszyłem się . Moja mina zmieniła się kiedy musiałem zatańczyć. Nie byłem w tym dobry. Przed występem popłakałem się jak małe dziecko. Nie wiedziałem, co ze mną będzie. Ale pokonałem lęk i zrobiłem to zatańczyłem. Na marne po występie powiedzieli mi, że nie przechodzę dalej. Zacząłem pakować walizki i to wtedy, jurorzy zawołali mnie i czterech innych chłopaków. Nie wiem, czy to był dobry wybór, ale poszedłem. I to wtedy się zaczęło. Połączyli nas w zespół o nazwie ,, One Direction ''. Potem szło jak z górki. Co tydzień było coraz więcej fanek, które nie mogły przeżyć tego, że zajęliśmy trzecie miejsce w X-factor. Lecz to nie był koniec naszej przygody. Dopiero się zaczęło : sława, pieniądze, dziewczyny. Simon Cowell zaproponował nam współpracę. Nie wiedzieliśmy jak to się potoczy czy będzie jakoś lepiej, a może gorzej. Lecz postanowiliśmy spróbować. Nic nie traciliśmy. A tak naprawdę zyskaliśmy. Na naszym pierwszym koncercie było tak dużo osób, że nikt sobie nie może tego wyobrazić. Bilet sprzedały się w jeden dzień. Po występie dziewczyny prosiły nas o autografi i zdjęcia. Najbardziej podobał nam się napis na jednym z plakatów : '' NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJCIE, JESTEŚCIE NAJLEPSI, LUD WAS KOCHA '' . Po jakimś czasie było to nasze motto.



SORRY, ŻE TAKIE KRÓTKIE , ALE CHCE ZOBACZYĆ CZY MOŻE BYĆ COŚ TAKIEGO. PISZCIE SWOJE OPINIE W KOMENTARZACH. :D

5 komentarzy:

  1. jeej, ale masz talent dziewczyno! uwielbiam takie blogi!
    wejdź na mój, zostaw komentarz i zaobserwuj <3 http://my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham 1D! I już kocham ten blog!
    Mam tylko nadzieję, ze dalej też będzie z perspektywy Zayna;)
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie też o 1D;)
    http://stole-my-heart-97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o już mi się podoba, moze być ciekawie.
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ze zdjęciami bohaterów po boku zawsze zapominam jak wygladają :) Zapro do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxxx ♥