sobota, 2 czerwca 2012

Rozdział 13.

* Z życia Zayn'a *
    Rozmawialiśmy bardzo długo dopóki Oliwia nie usnęła na moim brzuchu. Wstałem bardzo wcześnie co do mnie nie podobne. Na śniadanie postanowiłem usmażyć naleśniki. Miałem wszystkie składniki. Musiałem usmażyć ich sporo bo mieszkał z nami Niall. Kiedy to zrobiłem polałem czekoladą i ruszyłem w stronę schodów. Kiedy weszłam na górę stanąłem w przedpokoju i krzyknąłem :
- NALEŚNIKI !
 Oczywiście odrazu z pokoju wyleciał Niall, a potem reszta. Wszyscy zeszliśmy na dół i usiedliśmy przy stole. Naleśniki zniknęły w 10 minut, jak zwykle najwięcej zjadł Niall. Dzisiaj umówiłem się z Oliwią, że pójdziemy do lekarza zobaczyć czy nic więcej jej się nie stało.
* Z życia Oliwi*
Założyłam to UBRANIE, a włosy związałam w koka. Po 30 minutach byłam gotowa do wyjścia. Zayn siedział w salonie i oglądał telewizje.
- Możemy już iść ? - zapytał.
- Tak.
Wzięłam jeszcze łyka wody z lodówki i wyszliśmy z domu. Droga nie była długa do lekarza było 10 minut drogi. Po drodze śmialiśmy się i wygłupialiśmy do czasu kiedy nie zobaczyliśmy Alana stojącego pod moim domem. Zayn zaproponował, aby zadzwonić na policję. Tak uczyniłam. Pojechaliśmy kawałek dalej i czekaliśmy, aż przyjedzie policja. Jak widać nie śpieszyła się, była po jakiś 15 minutach. naszczęście Alan jeszcze tam stał i czekał , aż ja wrócę do domu. Policja wpisała mu tylko mandat.
- wiesz co powinnaś zrobić ? - zapytał Zayn
- nie.
- powinnaś zgłosić wszystko na policje. Tak będzie lepiej dla ciebie i bezpieczniej. - powiedział to przytulając mnie.
- masz rację, pojedźmy na komisariat po wizycie u lekarza.
 Pojechaliśmy do lekarza, wizyta trwała 20 minut , ale w klinice byliśmy jakąś godzinę ze względu na fanki Zayn'a. Okazało się , że nic mi nie jest i będę miała tylko kilka siniaków. Po wydostaniu się udaliśmy się na policje. Były to dwie najgorsze godziny w moim życiu. Wypytywali mnie o wszystko i musiałam cały dzień opisać wszystko krok po kroku. Tak bardzo chciałam, żeby Zayn był przy mnie i mnie przytulał, ale nie mógł. Siedziałam z policjantem zamknięta w małym pomieszczeniu. Kiedy wyszłam z pokoju rzuciłam się na Zayn'a.
- Co się stało ? - zapytał.
- Zayn tak bardzo chciałabym , aby to wszystko się nie wydarzyło, ja nie chcę go znać. Mam dosyć tego życia.
- Nie mów tak. Mam dla ciebie niespodziankę , ale musisz być gotowa. Spakuj ubrania i wszystkie potrzebne ci rzeczy na tydzień.
- A gdzie pojedziemy ?
- Niespodzianka.
- Ale ty mnie denerwujesz. - powiedziałam to ale tak na prawdę nie wkurzałam się na niego i pocałowałam go.
kiedy wyszliśmy z komisariatu Zayn odwiózł mnie pod dom.
- Wiesz Oliwia.. -zaczął.
- tak ?
- Czy nie chciałabyś mieszkać ze mną i z chłopakami w domu?
- no nie wiem, ale przecież nie masz wolnego pokoju.
-no tak, ale mogłabyś spać ze mną w łóżku.
- Wiesz Zayn...

_____________________________
 A oto trzynasty rozdział. Wiem , że jest nudny i krótki. Nie mam weny.Nowy może dodam w niedziele albo w poniedziałek. Dziękuje za 2000 wejść i zapraszam do komentowania. Jesteście wspaniali. :*
hahaha Zayn . Kocham to . :*


Zapraszam do obejrzenia zwiastunu do bloga. 
http://www.youtube.com/watch?v=Fdg12h80YeU
Chcesz mieć swój własny zwiastun?klikaj '' ZAMÓWIENIA'' nad rozdziałem. :D

10 komentarzy:

  1. fajniee :D niech sie zgodziiii :P
    PS: u mnie nowy rzdz ;D
    mojatotalnaporazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale nie nudny tylko zaje*isty ;-) mam nadzieje ze nowy do dasz w niedziele

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie nudny tylko zaje*isty ;-) mam nadzieje ze nowy do dasz w niedziele

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny:D mam nadzieje że sie zgodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty rozdział ;D
    czekam na nastepnyy .! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. ten cały Alan to fake, zdjęcia są moje, ktos mi wysłał tego bloga.
    www.facebook.pl/maxrutkowskiofficial

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie . Boskie . Boskiee *-*
    Nie do opisania :D

    U mnie krótka informacja , a rozdział 4 już niedługo :)
    Zapraszam : http://more-than-this-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxxx ♥