piątek, 15 czerwca 2012

Rozdział 20 ... ' Pomocy !'

- Elena dzwoń na policje ! - wydarłam się na przyjaciółkę.
- po co? - zapytała.
- nie pytaj dzwoń i uciekaj !
Elena próbowała uciec i zadzwonić na policję. Lecz Alan pobiegł za nią. Złapał ją i zaciągnął z powrotem do domu.
- i co następnego już wyrwałaś ?
- nie twoja sprawa ! - powiedziałam.
- oj, kotku ty jesteś taka naiwna.
- nie mów tak na mnie.
- a teraz was zabiorę stąd bo zaraz twój chłopak przyjdziesz z koleżkami, napisze mój tylko kartkę, żeby się martwił.
Wziął długopis i kartkę.

Drodzy chłopcy !
Porywam waszą dziewczynę Oliwię i jej przyjaciółkę. Nie powiem Wam gdzie ją zabiorę, jak byście coś chcieli to dzwońcie. 
508 653 321 
                                    Alan.

- już. jest jakiś samochód w garażu ?
- nie powiem ci.
- och, kotku jesteś taka urocza. Sam sprawdzę.
Alan poszedł do garażu. I zaraz po nas wrócił. Zakleił nam buzię taśmą i zaciągnął do garażu. Wziął kluczyki ulubionego samochodu Zayn'a i pojechaliśmy. Przywiózł nas do opuszczonych starych fabryk. Posadził na krześle i związał sznurkiem. Miejsce to było czarne i ponure, chodziaż świeciło się światło.
- a teraz poczekamy, aż chłopaki zadzwonią to z nimi pogadam, a teraz żegnam panie.
Alan poszedł, a ja zostałam sama z Eleną, nie wiedziałyśmy co robić. Usłyszałam jak Alan rozmawia z kimś.
- no, mam Twoje dziewczyny. - podszedł do nas i włączył głośnomówiący.
- co chcesz za nie ? - zapytał Louis.
- hmmm, pomyślmy, a co możecie dać ?
- wszystko - krzyknął Zayn. - w sercu się uśmiechnęłam.
- niech sobie tu jeszcze posiedzą związane, a ja się zastanowię. Chcesz coś powiedzieć Oliwia chłopcom ? - pokiwałam głową , że chcę. Alan oderwał mi na chwilę taśmę z buzi.
- jesteśmy w fa....... - chciałam wykrzyczeć gdzie jesteśmy, ale Alan zasłonił mi buzię w nieodpowiednim momencie.
- oj, skarbie za dużo mówisz .
- nie mów tak do niej ! - krzyknął Zayn.
- będę robił z nią co będę chciał. - powiedział Alan i się rozłączył.
* W tej samej chwili u chłopaków*

- gdzie one są ? Oliwia nie zdążyła dokończyć mówić powiedziała tylko jesteśmy w fa.... - powiedział Louis.
- właśnie , czyli gdzie mogą być, musimy je znaleźć. - postanowił Zayn.
- ale nie znamy Paryż bardzo dobrze. - oznajmił Niall.
- musimy wynająć najlepszego detektywa. - powiedział Zayn.
 Tak jak ustalili tak zrobili, wzięli zdjęcie Oliwi i poszli do biura detektywistycznego. Złożyliśmy wszystkie zeznania i powiedzieliśmy wszystko co wiedzieliśmy.
- przykro mi, ale zaczniemy poszukiwania dopiero jutro. Dzisiaj jest już ciemno, jedyne co to możemy poinformować policję, że porwaną taką dziewczynę. - powiedział detektyw.
- a dzisiaj już nic więcej ? - dopytywał Zayn.
- niestety, ale nie.
 Ze smutnymi minami poszliśmy do domu. Usiedliśmy w domu na kanapie i zamówiliśmy pizze. Do tego zrobiliśmy sobie kako i wyjęliśmy wszystkie mapy. Chcieliśmy zgadnąć gdzie one są. Wyjęliśmy kartki i wypisywaliśmy wszystko co się dowiedzieliśmy. Nie chcieliśmy czekać do jutro, jak mamy całą noc.
- Oliwia powiedziała , że w ' fa....' . - oznajmił Liam.
- więc musimy wymyśleć coś co zaczyna się na fa. Może jakieś miejsce ? - powiedział Niall, zajadając pizzę.
- wiem ! - krzyknął Zayn.
- gdzie ?
- fabryki. jak jechałem z Oliwią w jedno miejsce, widziałem takie opuszczone fabryki. może tam.
- warto pojechać i zobaczyć.
Podnieśliśmy się i poszliśmy do samochodu. Zayn prowadził, bo on wiedział , gdzie to jest.Droga zajęła nam jakieś 30 minut. Gdy byliśmy już na miejscu i chcieliśmy wchodzić.
- ej, czekajcie ten Alan jest naprawdę niebezpieczny. tak opowiadała mi Oliwia.
- okej, to zróbmy tak, żeby nawet nas nie zobaczył. przejdźmy całą fabrykę i zobaczmy czy tak ktoś jest. - powiedział Niall.
- zgoda. - wyszeptali wszyscy.
Chłopaki weszli do opuszczonej fabryki w której paliło się światło. Szli bardzo powoli i obok siebie. Nagle zobaczyli jak ktoś otwiera drzwi.
- to jest Alan . - szepnął Zayn.
- musimy poczekać , aż on pójdzie . - oznajmił Louis.

_____________________
Czy chłopakom uda się uratować Oliwię i jaką decyzję, podejmie dziewczyna ? Dowiecie się w następnym rozdziale. 
Jeju , dziękuje Wam nie wiedziałam, że dodacie aż 22 komentarzy, a może 25 komentarzy ? 
Dacie rade, wierze w Was. jak będzie 25 komentarzy dodam mega długi rozdział, obiecuje.
25 komentarzy = następny rozdział. :*



                                        Jezu, jakie oczy. Arrrrr. :*

28 komentarzy:

  1. Geeeenialne? Czekam na to czy im się uda czy nie! Zapraszam do mnie. :DDD :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, stawiasz dziwne pytania xD Oliwia będzie z Zaynem, koniec kropka. Uratują się, i będzie sweet. < 3 Kocham to . <3 Następny.! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG kooocham cie :D pierwszy raz czytam taki ciekawy imaginn <33
    Loveeee xxxXxxxxXxxx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog.Bardzo mi się podoba.Więżę że im się uda uratować te dziewczyny czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. oo akcjaaa :D porwano Oliwke D: zobaczymy co dalej ... niech ja uratuja!! i Elene tez!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział czekam na następny albo zaspamie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ja chce żeby oliwia była z zaynem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze tylko 14 komentarzy klikajcie w klawiatury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. omg... nie cierpliwię się noo .;D
    czekam na następny ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiściastee. <33
    Czekam nn. ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten blog chce kolejny rozdział;) bardzo wciągające *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zaczęłam czytać i uwielbiam to! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę dużo rozdziałów masz więc przeczytałam ten i chodź do końca nie wiem o co chodzi to podoba mi się bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Siema !! Aaaa. ♥ ZAJEBISTE ;d hyhyhy ♥.♥

    Czekam na kolejny ,

    Zapraszam do mnie : http://claudiqq.blogspot.com/

    POZDRO.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym zdjęciu !
    Świetny rozdział :D
    Zapraszam :)
    http://diary-strewn-with-roses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny. :D
    Czekam na nastepny rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zajebiste! czekam na następny !
    zapraszam ! :
    http://livewithdreamandneverwakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie podoba mi się! Zapraszam do mnie mam nadzieję że wpadniesz i skomentujesz bardzo zależy mi na twoim zdaniu : http://aemiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY, ŚWIETNY, ŚWIETNY! :) A co do zdjęcia to fakt oczka - zaje.biste! <3
    Czekam na następny rozdział ;*

    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże to jest świetne <3333333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie oddane komentarze. xxxx ♥